Idag ska mina naglar få en makeover

Klockan är 08:39 och jag skulle egentligen kunna sova i några timmar till. Men jag tänkte jag ska gå ut med Bob och sedan äta frukost, plocka lite hemma inför kvällens samkväm hemma hos mig och Tobias. Jag har ju varit ledig nu i 3 dagar och har fått den stora äran att jobba helgen, så ingen fest för mig. Tanken är att vi ska ut ikväll och äta med lite vänner så det blir nog inget avancerat. Men innan ska jag hinna med att städa upp här hemma, rasta Bob och sedan bege mig hem till Theres som ska fixa tippar på mina naglar, jag hoppas att dom kommer fastna. Jag sparade ju ut så jag hade mycket fina och långa naglar, men efter 24 års bitande är dom inte så hållbara och gick av, så nu ska vi göra ett nytt försök med tippar, jag hoppas att detta hjälper. Mer om dagen och mer bilder kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0