En ledig torsdag

Jag vaknade idg vid 09:00, jag tog på mig kläder och gick ut med Bob. Efter en promenad så gjorde jag mig i ordning och gick hem till Therese för lite kaffe, självklart var lilla Belle och storebro Ludde hemma också.


Sötaste Bella


Ludde funderar och äter smörgås


Är ju tvungen och kolla kamerans alla funktioner, här provar jag porträtt fotografering, vilken inställning som är bäst och vad som är skillnaden


Vi gick på en kvällspromenad och jag testde ISO inställningen


Tobias


Efter en kall promend var det skönt med ett varmt bad.


Här testar jag en annan inställning på kameran


Slut


Kommentarer
Postat av: Mackan'Z

gud va fint majset! bra där med kamera!

2010-01-08 @ 20:13:34
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0