Canon eos 450D

Idag har jag införskaffat mig en canon eos 450D. Det var egentligen meningen att jag skulle köpt en canon eos 500D som har 15,1 megapixlar samt att du kan filma med den, dock kostade den ca 1500 mer utan objektiv. Canon eos 450D gav jag 5990 kr för samt att jag fick ett macro objektiv det är 12,2 megapixlar och du kan inte filma. Men hur ofta filmar man och hur bra blir dom filmerna? så de fick bli en Canon eos 450D. Batteriet ligger på laddning och jag hoppas det är klart snart så jag kan kolla in min nya älskling. Jag har hittat en kamera väska som jag senare ska införskaffa mig. Jag hoppas att Therese snart ringer och meddelar att är på väg till gymmet så man kan bege sig dig.


Jo förresten så var gårdagen fantastiskt trevlig. Jag, Maria, Linn, Therese, Elin och Tobbe var på Harrys och bowlade. Det var kul att alla var samlade vilket inte blir så ofta eftersom Maria först flyttade till Paris och sedan till Göteborg, nu är hon äntligen hemkommen till Kalmar, Elin flyttade till Halmstad för att plugga produktutveckling, och Therese är ju mamma till två små go bitar och är ju tyvärr mammaledig vilket är mycket tråkigt, Linn är tjänstledig och pluggar till lärare. Så alla är borta från jobbet utom jag. Men imorgon blir det kaffe hos Therese och de ska bli mysigt. Nu dags för gymmet.


Kommentarer
Postat av: Hannaa

vilket gym tränar du på ?

2010-01-07 @ 13:30:17
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0