Tofflor

Idag slutade jag jobba 21:15. Jag cyklade direkt hem och sydde mig ett par tofflor, för det är riktigt kallt på Telias golv. Så här blev resultatet. Jag är dock inte riktigt nöjd då jag började sy på min overlock men fick tillslut gå över till min vanliga symaskin då det var för mycket småsömmar. Men ska absolut sy fler som defenitivt kommer bli snyggare, som ni kanske ser så är inte sömmarna så jämna runt om sulan, men jag skyller på tiden, för att vara gjorda på 30 min så är det rätt bra.  




Kommentarer
Postat av: Elsa

VILL HA!

2009-09-08 @ 22:02:57
Postat av: Berit sinnermark

Snygga tofflor, gillar prickar...

fin sida du har, ska kolla vidare/Kram berit

2009-09-09 @ 17:55:52
URL: http://www.beritsinnermark.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0