Smålandsrulle

Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för en smålandsrulle, jag har insett att denna härliga rulle är nog lite av det bästa jag vet. Innan när jag var en festivalprinsessa så åt jag de för jämnan på festivalerna, men nu när jag blivit vuxen och inte orkar med festivalerna och dess smuts så får jag nöja mig med att göra dom så gott jag kan hemifrån. Men till er som fortfarande åker på festivaler så rekommenderar jag det skarpt.
Till er som inte vet vad smålandsrulle består av ska jag nu ge er beskrivningen.


Smålandsrulle

Ta först ett tunnbröd och fläska sedan på med ingredienserna nedan

  • Hummus
  • alfalfagroddar
  • Hackad isbergssallad
  • Riven ost
  • Gul lök
  • Inlagd gurka

Lägg allt i tunnbrödet och hugg in


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy helvete vad gott

2009-09-02 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0