Sjuk ja

Om bytt till mjukiskläder ligger jag nu i soffan med svettpärlor i pannan, jag har tryckt i mig panodil zapp och tryckt näsan full av neseril. Tobbe tyckte jag skulle ta mig till en läkare för att kolla så jag inte ha svininfluensan , men jag skulle inte tro de. Jag kommer nog ligga raklång på soffan i några dagar, orkar knappt gå upp och göra te. Och jag som annars alltid vill ha persiennerna uppe drar nu ner dom istället och stänger för med gardinerna, ljus känns obehagligt just nu. Jag får väll börja följa alla serier som går på dagarna och fundera på vad jag ska göra med mitt liv.


Kommentarer
Postat av: henke

gå å kolla dig de är ju så svininfluensan böjar inget att leka med de var ju så han som dog hade innan han gick till lärkaren å då var de försent

2009-09-01 @ 17:21:09
Postat av: Släkten i Bölemåla

Krya-på-dig-hälsningar från oss!

2009-09-01 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0