God morrrrrgon

Egentligen borde jag ligga i sängen och sova bort min förkylning men Bob är inte med på dom noterna så just nu hasade jag mig upp från soffan och gömde lite godis som han sedan fick söka efter (och för er som inte vet så är Bob vår hund) Han är nu snart 8 månader och trotsig som bara den men samtidigt världens finaste hund. Tobbe kommer hem redan vid 11:30, men då har han inte tid för mig ändå för han måste plugga. Jag hatar att vara sjuk. Jag måste försöka plocka undan här hemma lite senare och hoppas på att Tobbe kan hjälpa mig lite. Jo förresten så är det nu -5 kg sedan den 24/8, det börjar bli tråkigt och jag hoppas på att den sista en och en halv veckan går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0