En lördag full med ös

Usch vad dålig jag är på att uppdatera. Men just nu jobbar jag jätte mycket kvällar och veckan som kommer ska jag jobba ca 12 timmar övertid och dess utom så har jag haft visning på lägenheten varje kväll, och mer blir det imorgon. Jag trodde det skulle bli svårt att bli av med denna lägenhet då det ligger i ett getto. Men jag får så mycket mail och så mycket samtal hela dagarna, så jag hoppas vi får svar från hyresvärden på måndag. Mamma ska också kolla med CA som äger lägenheten vi ska flytta till om det är okej att vi flyttar in saker i ett av rummen redan nu, eller om den ska besiktigas innan? Vore ju skönt att kunna börja en månad innan. Jo förresten så var jag och Tobbe runt och kollade möbler nu idag och vi hittade en soffa som vi ska ha, den kostade 9000 och var super skön och super fin. Vi hittade också lite lampor och mattor som ska införskaffas samt en sängstomme och lite annat. Nu ska vi bara göra oss av med en massa skit också så man slipper bära så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0