NOX

Idag har det varit en hektiskt dag. Vid 10:00 åkte jag till Kolboda för att träffa Martina och hennes lille kille Bastian som knappt är 1 månad. Martina bjöd på en fantastiskt god räksoppa och det blev mycket prat och bebis gos. Efter Kolboda så begav jag mig till stan för att möta upp mina andra vän Martina som även går under namnet Tina. Vi drog en repa på stan och tog en bit mat. Vi gick in på make up store och hälsade på min kusin Viktoria, och som vanligt blir jag som ett barn i en godisbutik, jag hittar ögonskuggor i mängder som jag vill ha men idag köpte jag bara hem en (Ögonskuggan heter NOX, lovely färg). Efter mötet med Tina så åkte vi hem och jag var tvungen att plocka ut allt ur vårt förråd för att få ut soffan jag sålde.Efter att dom hämtat soffan så skjutsade jag hem Zugge till Lindsdal och lämnade sedan av Tobbe hos Nenne. Själv åkte jag vidare till pappa och Anna och har suttit där hela kvällen. Jag tog även med mig mitt Nintendo 8 bits till Vilja och Elof, dom har nog mer glädje av de än jag. Nu ska jag snart lägga mig då det är dags att jobba imorgon.


Ögonskuggan Nox, i verkligheten så är den mycket snyggare och ser inte alls gammelrosa ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0