Hundbädd/INREDNING/stol

Har fortfarande soffposition och njuter av lugnet efter denna hektiska tid som varit. Sitter och kollar runt lite på nätet om nya saker till hemmet och det som är prio nummer ett är 4 stolar till matsalsbordet samt ny säng och en sängstomme, Tobbe tycker vi ska köpa en 160 säng men de tycker inte jag, nu har vi 180 och det är bra. Jag vet att Tobbe enbart vill ha en 160 säng bara för att vi har hittat en sängstomme till de måttet som inte finns i 180. Vi behöv också ett nytt köksbord som gärna får vara i teak så det matchar stolarna i köket. Lite lampor och andra saker får vi hitta efter hand, Men en sak som är säker det är att Bob ska få en ny hundsäng. Vilken tycker ni??? Min favorit är den första, men Tobbe vill hellre ha den i galon, vi får se vad vi väljer.





Sedan hittade vi en stol till matsalsbordet som vi båda tyckte var okej, den var vit och svart och hade hög rygg vilket var våra krav. Och jag och Tobbe brukar inte kunna komma överens, så det får nog bli 4 stycken av denna modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0