Grundform

Hjälp jag kom precis på att Kalmars enda tygaffär har gått i konkurs. Vart ska jag nu köpa tyger? Orka skicka efter varje gång. Man kan inte längre spontan köpa tyg vilket är lite av det bästa jag vet. Men där emot så har dom 50% på sortimentet så jag får väll gå dit och införskaffa mig massa rea tyger. Jag kom också på att jag måste göra mig en ny grundform. Efter som jag gått ner ca 25 kg sedan min tid i Malmö så passar inte grundformen jag har idag. Någon som kan mönsterkonstruktion i Kalmar och kan hjälpa mig med att mäta mig och sedan prova in grundformen???? Jag har ju massa jag vill sy.


Kommentarer
Postat av: hannaa

herregud, 25 kg, jätte bra maja!

2009-10-18 @ 11:08:58
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0