Frulle

Hej hej, nu är både jag och Bob vaken, Tobbe åkte iväg redan vid sju, Tobbe börjar sin praktik idag och ska vara på lindö hemtjänst i 2 veckor. Han är lite nervös över praktiken men jag är säker på att det kommer gå bra. Igår hade jag och Tobbe en riktigt mysig dag. Det började med att Melker kom och som jag skrev igår så var vi ute i regnet hela dagen. När Melker hade åkt så beställde vi pizza och la oss i soffan och kollade på en "ny" Wallander film (prästen) Innan har jag alltid somnat under alla filmer men sedan Tobbe <3 fixade så vi kunde se på tv och sitta i soffan så är jag vaken. Idag jobbar jag till 21:15 skönt med sovmorgon men hade hellre umgåtts med <3 Ne dags att äta frukost.

Och nej det blev ingen joggingrunda igår, ska ta igen de efter frukosten och Bob ska självklart med

Maja <3 Tobbe <3 Bob=SANT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0