F*cking jävla itunes

Halli Hallå gott folk. Ny dag och nya tag. Igår var jag på bristningsgränsen och jag var vansinnig på itunes, Tobbe hade ju skaffat en ny dator och jag behövde ladda ner itunes till den. Det var en ny version och jag var inte människa till att fatta hur jag fick över min musik till min iphone, jag satt och svor över denna nya version och ville bara ha tillbaka den gamla. Tillslut fattade jag hur det funkade men fick tyvärr inte känslan av lättnad utan istället var jag arg för jag tycket dom hade gjort de så komplicerat. Skit itunes. Men vist nu ligger lite av musiken på telefonen igen men långt ifrån all, jag får göra ett nytt försök ikväll om jag har tid och ork, det är ju faktiskt dags att börja packa på riktigt, flytten närmar sig med stormsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0