Brasa

Jag och Tobbe sitter i nya soffan och är sjukt trötta. Bob ligger på sin pläd som en liten kanelbulle och bara myser. Vi sitter med tända ljus kollar tv och bara är. Idag kom Tina till mig vid ett tiden, vi gick och köpte lite mat och tog en lunch i vårt något stökiga kök, men det var trevligt. Efter lunchen åkte vi till IKEA idag och köpte en ny kökslampa, den kostade 499 kr och heter Brasa blev kanon fin i köket. Jag lovar att jag ska lägga ut bilder på alla rum när vi har fått i ordning. Både jag och Tobbe känner redan nu att vi stormtrivs och vi kommer inte flytta igen på ett bra tag, detta är vår 4 lägenhet på alla dessa år, och det är Tobbes sextonde och min sjunde nu får det alltså vara nog med allt flyttande. Nu ska jag och hjärtat kolla film så puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0