3

Jag har fått upprättelse.

I går skrev jag ett mer eller mindre hotfullt mail till tre:s kundombudsman. Jag var sjukt förbannad på 3 butiken i Kalmar. Men äntligen efter detta mail så har jag fått rätt. Det började med att jag lämnade in min telefon i juni då jag inte kunde ladda den samt att bilden stannade upp, jag fick ringa flera gånger och efter 6 veckor så kom min telefon hem, men min lilla lilla spricka på 1x1 cm hade blivit över hela skärmen samt att jag inte såg ett skvart på displayen. Jag sa att så här var det inte när jag lämnade den, butiken säger då skickar vi iväg den så får dom fixa de. Efter ytterligare 6 veckor ringer jag och frågar vart min telefon är och får tillsvars att han ska ringa och kolla upp de men ingen återkommer. Blir förbannad och ringer en 5 gång och säger otrevligt när han säger att han ska kolla detta

JA MEN KAN DU KOLLA DETTA DENNA GÅNGEN OCH ÅTERKOMMA SOM DU LOVAT ATT GÖRA 4 GÅNGER INNAN!!!!!!!!!!

Och WOW han återkommer efter 20 min. Dock med beskedet att jag ska betala 1500, då fråga sätter jag honom med att om jag lånar en bil av någon som har en buckla på sidan och jag drar hela sidan mot en stenvägg så den blir repig, ska jag bara kunna luta mig tillbaka och säga men du hade ju en buckla där så jag tänker inte betala de??? Och tydligen hade killen i 3 butiken den moralen. Och inte nog med de i förrgår 5 månader senare får jag ett sms om att jag kan hämta min telefon som inte ens är fixad. Men idag efter mitt mail så fick jag upprättelse. Jag får en ny mobil. TACK 3 och tack snälla Tobias som hjälpte mig med detta. Dock ska jag aldrig mer titta åt 3 butiken i Kalmar.


Kommentarer
Postat av: hannaa

HERREGUUU!

jag vet ju att du hade det så med din mob, men att de ska ta sån tid och att de aldrig kan ge med sig och lyssna på kunden!!! håller med dig maja!

2009-10-15 @ 10:50:18
URL: http://rockparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0