Situps

Ha ha jag undrar vad grannarna skulle säga om dom såg oss nu, jag, Tobbe och Julia ligger på vardagsrumsgolvet och gör situps och armhävningar, I helgen så sa jag och Tobbe att vi skulle göra lite nytta på kvällarna och jag bestämde mig för att göra 100 situps och Tobbe skulle göra 100 armhävningar, dock så orkade jag bara göra 100 situps på måndagen på tisdagen hade jag sådan sjuk träningsvärk att jag bara orkade 30, idag har jag gjort ytterligare 100 och jag tror jag måste börja sakta men säkert, nu när lönen kommer så ska jag ta ett nytt gymkort så jag kan fortsätta springa i vinter, känner mig som en slapp task som inte gör ett dugg dags att sätta igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0