Nya Glajjor

Idag så var jag och Tobbe tvungna att handla, jag gick bara in lite snabbt på en glasögonbutik för att kolla efter ett par glajjor jag letat efter. Jag hade verkligen inte tänkt mig att jag skulle köpa något, men det slutade med en syn undersökning imorgon vid 13:30 och två nya glajjor, sjukt kul med två nya som jag kan byta mellan och det bästa av allt var att jag fick båda glajjorna för 1000 med syn undersökning och allt, sjukt bra, nästan så jag vill köpa 4 stycken. Tyvärr så hade jag inte med min kamera så kan tyvärr inte visa några bilder, men självklart så kommer jag visa dom så fort jag får hem dom.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Äru närsynt?? Vart hittar man de så billigt??

2009-11-14 @ 08:42:51
Postat av: Charlotte

Vart då???? Vart e de så billigt?? äru närsynt som mig?

2009-11-14 @ 08:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0