Kalla mig velig

Vad är det här för tråkig dag, Jag sitter i soffan och kollar idol, det är verkligen ett program jag tycker är överskattat till MAX. Jag sitter och letar inspiration till alla mina påbörjade projekt, jag har en viss tendens att alltid börja skapa och under färdens gång så ändrar jag 100 saker på varje plagg, som när jag tog min examen på Malmö Tillskärarakademi så gjorde vi en slutkollektion där vi målade upp 20 modeller med olika kläder, vi valde sedan ut 5 av dom modeller som vi ville sy till modevisningen, jag valde att sy en kjol, en kappa, två linnen, ett par byxor, två klänningar samt en brudklänning, och jag undrar hur mycket som egentligen var som det skulle ha ha. Ne dags att släppa datorn och bege sig in till sybordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0