Fantastiska söndag

Dagen har verkligen varit kanon. Den började med att jag fick sova till 10:10 vilket inte hör till vanigheterna, jag brukar vakna 08:00 även på helger och alla andra lediga dagar. Vi tog en mysig frukost och efter den så gick vi ut till skällby för att träffa Danne och Elsa, Bob och Elsa fick leka av sig i hagen. Det är roligt att dom går så bra ihop och jag blir glad över att se dom leka. Efter skällby så gick vi hem och jag inväntade Tina, vi åkte iväg till MAXI och handlade inför vårat kroppkakebak. Vi kom hem och Tobbe och Tina skalade 5 kg potatis och jag rev 5 kg potatis för hand, Danne slapp inte undan han heller utan han fick rycka in och krama ur all vätska ur dom riven potatisarna. Kroppkakorna blev goda, dock lite för lite salt i dom men det funkade ändå. Sen satte vi oss i soffan och bara satt, alla var mätta och belåtna. Tina och Danne åkte efter några timmas umgänge och jag måste säga att detta var en mycket trevlig dag. Nu sitter jag nyduschad i soffan och ska snart blåsa och locka mitt hår, sen ska jag göra mina 100 situps. Så tack och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0