Vita träller

Jag har hittat ett par skor jag verkligen vill ha dom är så sjukt fina och jag vill så gärna ha dom. Ni får tycka vad ni vill men till ett par tighta jeans med röda strumpbyxor under skulle dessa vita träskor vara hur fina som helst. Jag måste verkligen ha dom och jag hoppas att det finns någon vänlig själ som skänker mig dessa, så mamma och pappa tänk på vilken fin dotter jag vill bara upplysa er om att ni hittar dom på ellos.se. Jag fick föresten mina andra varor idag från ellos, och som ni kanske vet så var det en bikini och ett par skor men jag returnerade båda varorna då jag ska byta dom, ska ha ett par svarta skor istället samt att jag bytte till 80D istället för 80C, hoppas den sitter bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0