Lördag med grill hos Sölve



Mina två hjärtan


Idag införskaffade jag mig ett par nya jeans, mina första ljusa jeans


Vi grillade ribs



Hjärtat skötte grillen


Sölve och Julia


My new jeans


Bob gillade verkligen Sölve


Mina älsklingar


Och sist men inte mins så hittade jag en teckning jag ritade till Krisse för ca 5 år sedan, måste säga att det var mycket likt mig så som jag såg ut då, och krisses likhet är slående. Det är mina klassiska gubbar som jag någon gång ska starta ett projekt med, vad det bli vet inte ens jag men kanske en barnbok, bakbok eller ett mönster för barntyger.

Kommentarer
Postat av: Mack tha Knife

Fy fan va stilig Tobbe e i skjortan! Jag blir avundsjuk både på dig och på Tobbe samtidigt! En vecka kvar....

2009-05-24 @ 00:01:42
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå... så fina vi var maj lille maj! puss

2009-05-28 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0