Rasslepunk 2009

Vi har verkligen haft skit kul i helgen, fint väder och mycket trevlig människor. Det var verkligen kanon väder, solen lös hela tiden och inte en denna droppe regn. Där emot så var det sjukt kallt att sova i tält, jag och Tobbe låg tätt tätt tätt under två täcken och med full mundering men hackade tänder fram till de att solen tittade fram igen, Under lördagen så tog jag det bara lugnt medens alla andra festad, måste säga att det var mindre lockade med varma öl och därför avstod jag, och tur var väll de för under dagens gång så börjar Tobbe må sämre och sämre, han låg bara i bilen och viste nog egentligen inte vad det var som var fel, jag tror på magkatarr. Jag Marcus och Ellen kollade lite band men jag kunde inte riktigt slappna av när jag viste att Tobbe mådde dåligt så tillslut så åkte vi hem, och tur var de för det blev värre på hemresan. Men hur eller hur det har varit sjukt kul, träffade Henrik och Maria som jag inte har träffat sedan första året på Rasslepunk alltså 2007, men träffade också en hel del andra människor som jag inte träffat på mycket länge. Lägger också upp lite bilder så ni få de hur kul vi faktiskt hade de. Klicka på bilderna så blir dom stora,
 

     

   

       

       

     

       

       

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0