STRIPPEN

   
   
Vi kom iväg till strippen vid ca 09:00, hämtade upp Henke och lämnade av Bob hos Tobbes föräldrar. Vi åkte vidare för att hämta upp Marcus. Som jag skrev tidigare så var det sjukt mycket folk i Emmaboda redan vid 10:00 och jag tänkte hur faan ska jag kunna parkera här och ännu mindre hur ska jag kunna hitta ut här ifrån. När bilen väl var på sin parkeringsruta så gick vi för att kolla alla bilar, och mitt och Marcus favorit team var på plats, team bonnmeck. Och så var självklart Cyclone Robban på plats, hans bil är ju helt sjuk, och det är riktigt kul att se han köra. Runt 15:00 så åkte vi hem och det var mycket lättare att ta sig ur området än vad jag trodde. Vi lämnade av Marcus och Henke och åkte vidare till Lindstal för att hämta Bob. Vi stannade hos Anders och Annika, grillade och pratade om allt och inget. Annika serverade lite päronlikör och vin så bilen fick stanna i Lindstal. Vi tog bussen hem och kollade Eurovision Song Contest, och jag måste säga att det är en riktig skitföreställning, sjukt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0