Söndag

Det var varit en väldigt bra söndag idag. Jag har hunnit med massa saker som jag inte trodde att jag skulle göra. Jag har städat lägenhetens samt i vårat förråd, och det var väldigt skönt att få de gjort. Vi hade massa saker i lägenheten som skulle ner i källaren, men då allt bara var intryckt i förrådet och inte strukturerat för fem öre så har det inte blivit av att vi har burit ner de. Men idag blev jag så trött på skiten så jag gick ner och började riva ur hela förrådet, och tro nu inte att det gick smärtfritt eller att jag klarade mig utan skador för det är inte sant, När jag är som mest igång så ramlar det ner en högtalare på in stortå och &%¤#& vad det gjorde ont. Men jag kunde ju inte sluta när allt stod utanför, så det vara bara till att fortsätta. En jag fick allt till de och det blev bättre än väntat, vi har också hunnit med IKEA, MAXI och så har jag spikat ihop mitt nostalgi skåp och slutligen så har jag sytt ihop delarna till Ebbas klänning men det är en bit kvar innan den är klar, och kvällen är inte slut så när jag har smält maten så ska jag ut och springa. Ändrade planer, nu när jag skrev att jag skulle springa så ringer Tina och jag ska nog ta mig ut till henne istället och springa efter, lite kaffe innan motion gör susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0