SOL

Idag har varit en riktig varm och slapp dag, Jag lämnade Tobbe hemma i soffan och åkte själv iväg till pappa och Anna. Vi satt ute i solen och det brände på rätt bra vill jag lova. Efter ett tag gick jag, Anna och Vilja till affären för att handla lite fika, Vilja tränade på att cykla och det går sakta men säkert framåt. Pappa hade fullt upp med huset, han låg på byggställningarna och målade tacket invändigt. Anna var sugen att gå 5,5 km rundan på stensö och jag är inte svår så, men pappa hade ju som sagt fullt upp och vart skulle Vilja då ta vägen, vi får allt ta och gå rundan någon annan dag. Jag har föresten gett mig tusan på att jag ska bli bra på att springa, jag kan gå och cykla hur långt som helst men att springa är jag värdelös på. Jag har verkligen världens sämsta kondis och det är nu dags att ändra på detta. I morgon är det jag, mamma och Lasse som ger oss ut på stensö för en runda, får allt ta och börja med att varva mellan jogging och rask promenad, kommer ALDRIG orka springa 5,5 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0