Slöa Knivar

Idag när jag slutade jobbet så var det raka vägen hem, jag hade ju fåt paket på posten , och det var min väska jag beställt, en svart med vita prickar på från weekday. Den var riktigt fin och jag har saknat en stor bag. Medans jag körde för att hämta väskan så lagade Tobbe maten,, det blev köttfärspaj, och den var riktigt god. Efter maten så satt jag och väntade på att mamma och Ebba skulle komma så jag kunde fixa lite med klänningen, det är ju bara 6 dagar kvar till balen. Nu under några veckor så är det fullt upp, denna veckan så är allt fokus på klänningen, men till helgen så är det bluesfestival i Mönsterås så för mig blir de ingen bal. Nästa helg igen så är det dags för de vi alla väntat på, jo nämligen rasslepunk. Det är massa bra band och för att göra lite reklam för min kusin så ska han spela med ett av sina band, nämligen slöa knivar.
Bandlista för rasslepunk
Perkele SWE
Gatans Lag SWE
 KörsbärsFettera SWE
 Vrävarna SWE
 Sista Sekunden SWE
 Antipati SWE
 Drunken Bastards SWE
The Strung Ups SWE
 Pinta Facile Italien
 CDCP
 Moderat Likvidation
 The Porters
 'Wolfbrigade
 Loikaemie Ger
The Pokes Ger
 The Gonads uk
 Rövbajs swe
 Fifteen pints
 Slöa knivar
 här kan ni lyssna på slöa knivar
http://www.myspace.com/sloaknivar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0