Onsdag


Idag som ni alla kanske vet så var det onsdag, som vanligt på onsdagar så hade vi team möte på jobbet. Det var min och Daniel tur att baka, min erfarenhet av killar som bakar är att det inte alltid blir så lyckat, så jag tog över bakandet och slängde ihop några cupcakes. Då jag Jobbade kväll igår så bakade jag muffinsarna och gjorde glasyren innan jobbet och tog då med dom redan igår, jag packade dom väl och ställde dom i skymundan. Men idag till min förvåning så såg jag att det var någon glupsk jävel som inte hade kunnat låta dom vara utan tagit 5 stycket, så från att vara 15 cupcaks så var det bara 10 kvar, det är ju tydligt att man inte kan lämna saker och ting framme utan att någon ska vara där och nalla. Det blev ju lite tråkigt då vi är 15 i teamet, så det var ju bara till att dela sins emellan. Men det vart rätt lyckat ändå, men det är bara en princip att man inte tar det som tillhör en.



Förresten så var min syster och tatuerade sig idag. Om jag inte har bersättat de innan så är hon matgalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0