Love




Idag är jag helt slut, jag har varit ledig idag som alla andra men har haft fullt upp. Jag ser nu dubbelt. Mamma kom till mig vid 11:00 och vi började med Ebbas klänning, jag tror att både jag och mamma svor många svordomar över överdelen till ebbas klänning, alla dessa %&¤#% veck som skulle vara med och tyg som drog åt fel håll, jag vet inte hur många gånger vi fick göra om det och flytta runt på tyget. När vi väl fått till vecken så var de ju de här med att vända mönsterdelar rätt, det var samma sak där, jag fick sprätta upp och göra om, och bara för att man gör om något betyder de inte att de blir rätt. Mamma åkte och hämtade Ebba som skulle prova sin klänning, och jag tror hon är nöjd. När vi hade hållit på i 5 timmar kände vi att det fick vara nog. När mamma och Ebba åkt så ringde jag Tobbe och undrade m dom var kvar på skällby men dom var på väg hem, vi värmde lite köttfärspaj som vi åt och la oss sedan i soffan och tog oss en öl. Tobbe vill promt titta på ett Danskt program som handlar om växter och en gubbe som berättar hur han får ett träd att växa igenom ett annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0