HowCool.com

Jag skulle vilja ta och passa på att tipsa om en sida på nätet, Howcool.com, dom har sjukt mycket skor, väskor kläder i alla former och varianter, porr som påklätt. Jag har ju i alla fall hittat mina finaste skor någonsin NOT!!!!!!

Skulle inte tro de va. Men faktum är att det går snabbt och lätt att handla och dom har bra priser också, inte alls farligt. Men som sagt så har dom inte bara fula skor utan också söta, fina, läckra, sköna, och hööööööööga. Jag kan sitta i flera timmar och bara kolla på allt dom har. Jag har hittat ett par skor som skulle passa bra i min garderob, också då menar jag dom två under.


 


Kommentarer
Postat av: Hannaa

dom svart/vit prickiga skorna har jag.... nästan lika dana

2009-05-24 @ 14:45:43
URL: http://rockhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0