Helg

Snart är helgen här. Nu verkar planerna se annorlunda ut mot för några dagar sedan. Planen var ju att vi skulle till Mönsterås och kolla blues, men verkar bli att dra en repa till staden istället och shoppa lite. Jag fick en kalas bra lön denna månaden, och tänker faktiskt unna mig lite kläder och annat roligt. Tänkte leta efter ett par nya jeans samt några nya linnen, en kofta, hårfärg, och några skor, och så kanske en klänning också. Ska ta och rensa ur min garderob på kläder jag inte använder, jag kommer nog att halvera garderoben och mer där till efter den rensningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in min bloggdesign - http://paulinaholmgren.blogg.se

2009-05-22 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0