En snabbis

Jag vet jag är en usel människa, men jag har inte tid att blogga just nu, jag har ett jobb att sköta samt att min lilla syster vill ha klart sin balklänning, och min tid räcker ínte till för allt, hur gärna jag än vill blogga. Klänningen ska vara klart 24/5 och jag har endast gjort klart mönstret, men nu äntligen ska jag börja ta ut mönsterdelar i det riktiga tyget, vi lägger alltså lakansväven åt sidan och plockar fram dom riktiga varorna. Det har hänt en massa roliga saker nu på senare tid, mycket Öland har det blivit, och de är aldrig fel. En sak som jag fick reda på idag som också var mycket kul var att jag fick 1300 i löneförhöjning, känns ju inte helt fel vill jag lova. Trodde inte jag skulle få mer än typ 400-500, minimum är ju strax under 300 och då måste ni ju hålla med om att de var en rätt bra höjning, eller hur? Till helgen kommer Marcus och vi saknar han så otroligt mycket så det ska bli kalas kul att han kommer hem från storstaden, sen ryktas de om att de är strippen i helgen, och såklart måste vi åka till Emmaboda och kolla snabba bilar om det inte regnar vill säga. Nu ska jag lägga mig hos Tobbe och kolla tv.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg! :D

2009-05-12 @ 21:52:31
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Linnea

snäll syster du är som syr klänningen! Hoppas på bild sen. (:

2009-05-12 @ 21:52:31
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0