En dag på Strippen

Shiit vilken kanon dag de har varit. Vi gick upp 08:30, Tobbe väckte mig med en puss, han hade varit i affären och handlat frukost till mig, och inte vilken frukost som helst utan han hade köp mina favorit frukost bullar och naturell yoghurt med vanilj smak, han är för söt han. Efter frukosten och en snabb genomgång av mig själv så hämtade vi upp Henke och Marcus för att åka vidare till strippen i Emmaboda. Bob fick vara hos farmor och farfar. När jag körde in på området så tänkte jag hur f¤#/n ska jag kunna ta mig ut här ifrån, jag höll ju knappt på att komma in och parkera. Men det var riktigt kul i år också, jag gillar snabba bilar och doften av bränt gummi. Vi var där 09:45 och åkte vid ca 15:00. Vi stannade vid MCdonalds i Nybban innan vi åkte vidare till Kalmar. Vi lämnade Marcus i Smedby och Henke inne i stan, körde vidare till Lindsdal för att grilla hos Tobbes föräldrar och för att hämta Bob. Vi är äntligen hemma och jag känner att det snart är dags för sängen, fick ju inte sova ut idag så vi hoppas på att få de imorgon. Jag lovar att det kommer bilder från idag och övriga dagar. Jag känner ig sjukt dålig som inte uppdaterar med bilder bättre,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0