vår

Det är så tråkigt att sitta inne när det är så fint väder, även om det är kallt och lite isigt så lyser solen och våren är snart här. Idag får Tobbe svar på om det blir någon valp eller inte. Om det blir så, så tror jag vi får se över vårt zoo där hemma. Kan ju inte ha både hund, kanin, marsvin och en leguan hemma. Men samtidigt så vet jag att vi inte kan göra oss av med något djur. Julia vill ha kvar kaninen och är kaninen kvar kan lika gärna Larz Krizter vara kvar och Lemmy kommer jag aldrig göra mig av med, mitt käraste lilla hjärta. Så vårat zoo får nog vara kvar. Föresten så shoppade jag loss igår på fröer, jord och krukor. Jag hittade världens sötaste små gurkor som ska odlas i hink, dom blev bara 3 cm och såg ut som små små meloner. Jag och Martina var iväg efter jobbet och shoppade. Jag köpte också balkongmatta som ska rullas ut och snart ska jag skicka efter tyg så jag kan inreda balkongen, det ända som fattas nu är utemöbler, har hittat en bra kombination av två stolar och ett bord i svart lack som är super fint för endast 999 kr men då vi är tre i familjen och gillar att ha gäster behövs också en bänk, och denna bänk har jag hittat på jysk för 350 kr även den svart. Så årets färg på balkongen blir grönt, svart och ljusrosa, kommer att bli super fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0