Engelsk Konfekt

Idag känner jag mig som en Engelsk konfekt. En rätt skön känsla. Jag är kläd i Svartvitrandig tröja med ett ljusrosa linne under, det är bara något gult som fattas. Jag ska snart bege mig till Sabina och Jocke och icke att förglömma lilla Elton. Jag har lovat Sabina att jag ska baka min utomordentliga polkagris brownies. I övrigt blir det nog en rätt slapp lördag kanske med melodifestival och grönsaker med dipp, lite loka på det så är kvällen räddad. Tobbe är iväg med Nenne och Henke för att kolla ny bil till Nenne. Vet inte vad det slutar med men dom hittar nog de dom ska. Föresten så har jag gjort ett nytt försök med att sluta bita på naglarna, det går faktiskt lika bra som förra gången, har inte bitit på en vecka, och jag hoppas innerligt att dom inte går av som förra gången. Sist jag slutade bita och fick upp dom över fingertopparna så gick dom &%#%¤ av hur mycket förstärkning och skit jag hade så blev det sprickor på sidorna. Men denna gången ska jag lyckas. Ne nu är det dags att göra sig klar för en färd ut till Lindstal.


Kommentarer
Postat av: plin

Hej maja! Jag bet på mina naglar fram tills jag började röka. dom är väldigt sköra i början. Jag tror inte att du kan satsa på långa naglar direkt utan får fila dem och hålla dem korta så blir de starkare efter ett tag. de måste ju liksom "växa fast" på ditt finger igen eftersom du har haft dem jättelångt nertuggade så länge. ja ja.. ett litet tips bara.

kramar

2009-03-07 @ 11:54:50
URL: http://aldrig.blogg.se/
Postat av: mirja

Hälsa dom i Lindsdal från mig.

2009-03-07 @ 14:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0