Vår

Och nu till dagen. Jag kan inte säga att jag är på topp idag, Jag vaknade helt orkeslös, inte bitter och inte arg utan bara så fruktansvärt trött och slö, mitt huvud och hals har inte alls varit med mig idag. Jag har tryckt i mig hela 5 stycken värktabletter idag men dom har inte hjälpt. Jag har inte ont i halsen utan den känns bara torr och kittlig, helt enkel irriterande, huvudet känns tomt och jag fattar inte vad kunder säger till mig. Tror jag ska gå till jobbet imorgon men jag får väll se hur länge jag orkar. Nog med gnäll, har ju varit sjukare än så här. I övrigt har dagen varit kanon. Det har verkligen varit underbart väder idag, sådana här dagar är det tråkigt att ha ett inomhus jobb. Efter jobbet så körde jag hem, hade ju egentligen tänkt att träna men en av våra teamledare avrådde mig från de när jag inte var helt pigg, och det var väll klokt. Väl hemma så började jag och hjärtat att städa, vi hade ju en hel del tvätt att vika som vi nu tog tag i. Jag städade kök, toa och vardagsrum medans Tobbe vek och vek, trodde aldrig de skulle ta slut. Efter städandet så åkte vi till pappa för att lämna en häftpistol som jag lånat. Tog en kaffe med Anna och barnen, åkte vidare till MAXI för att panta och handla. Tobbe var också sugen på våfflor då han fick stå utan igår, så vi lånade våffeljärnet av Pappa och Anna, så hemma igen började vi med maten för att sedan göra efterrätt. Jag fick föresten en katalog idag av Therese. Det var en katalog med barnkläders märket Rockefella, jag älskar dessa underbara barnkläder och blir sjukt sugen på att skaffa barn. Här har ni ytterligare bilder från idag.





 

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0