Tina den fina

Sitter hemma hos Tina på hennes sovrums golv, Tina kollar tatueringar och jag laddar ner lite musik, blir lite Danko Jones och Black Label Society . Känner att jag måste förnya mig lite när det gäller musik, kan väll inte säga att jag förnyar mig utan tar egentligen upp musik från förr och det kan ju också vara hemtrevligt. Jag och Tina har kollat film och bara slappat, kollade på barnhemmet och jag kan säga att jag hade större förväntningar på den då jag har hört att den ska vara skit läskig men det håller jag inte med om. Ska ta och hämta Tobbe vid 22:00 tiden, han är hos Nenne och spelar tv-spel. Jag vill ha bort mitt kli i halsen det är fruktansvärt irriterande och jag känner mig svullen i hösselgångarna och tung i huvudet. Ne nu ska jag återgå till fina Tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0