Tattoo

Det är kallt och jag är kaffe sugen. Längtar tills det blir vår och uteserveringarna öppnar. Sitter och diskuterar med mig själv om jag ska ringa Diego för en tatueringstid, vet att han har sjukt lång vänt tid ca 6 mån. Har ju lite pengar jag kan slänga in direkt och så har jag en tid på mig att spara. Det vore ju bra om jag kunde komma överens med mig själv om jag ska göra min symaskin på ryggen eller om jag ska börja på ena armen. Tobbe tycker armen och jag är splittrad, vill ju så gärna ha min symaskin i oldschool modell. Men vist armen kanske är bäst, Vad tycker ni? Men om jag väljer armen så blir det ytterligare ett beslut om vad jag ska ha på armen. Ska jag fortsätta på sytemat och ta lite nålar måttband och saxar? Eller ska jag hålla det temat till ryggen? Jag tror nästan att sytemat får stanna på ryggen och jag kör på ett härligt klassiskt oldschool tema på armarna. Men jag slår vad om att när jag väl har beställt tid och lagt handpenning så kommer det att dyka upp något som jag måste ha pengar till. Men sugen är jag och jag är nästan överens med mig själv. Ska nog ta och gå in till Diego och prata med honom så han får börja skissa. Dags att jobba. Skriv gärna vad ni tycker rygg eller arm? och skicka gärna bilder om ni tycker något skulle passa behöver massa av idéer.

Kommentarer
Postat av: Hannaa

symaskin, måttband och saxar och sånt passar ju dig =)

2009-03-04 @ 13:30:07
URL: http://rockhannaa.blogg.se/
Postat av: mack tha kniv

symaskinen majset, lätt!

2009-03-04 @ 16:40:08
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/
Postat av: henrik

hehehe de är ju symaskinen du ska ha de har du ju pratat om i två år nu eller kan du ju ha en bild på mig heheehehee

2009-03-04 @ 19:05:18
Postat av: annika

symaskinen på armen :D kompromis liksom??

2009-03-04 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0