Mycket kan hända

Jag måste göra något med mitt hår. Jag får panik på mitt livlösa tunna hår. Men jag måste säga att det har börjat bli mycket tjockare nu, inte för att jag har en lejonman direkt. Men nu har jag lånat Linns Volumaster från obh nordica av Björn Axen, den ser ut som en krustång men med djupare krusor. Vi får väll se hur det bli om det är lika lätt som det ser ut på reklamen. Vill också att min lugg ska växa ut för det är mycket den som gör att mitt hår ser så tunt ut. Kanske dags att boka in en tid hos Ebba för klippning och färgning samt att när nya lönen är på kontot är det jag som går och köper ett vårdande schampo och balsam. På tal om lönen så vill jag ha mitt lönebesken nu nu nu, tror inte jag får lika bra lön som förra månaden men jag bör får rätt bra. Men jag har faktiskt varit väldigt duktig på att lägga undan och det ska jag även göra denna månaden. Men har faktiskt inte en aning om vad jag ska göra med pengarna är ju sjukt sugen på en tatuering men Diego har inte någon tid förens i oktober och på 7 månader kan det hända mycket som man behöver pengar till tex en ny symaskin som har massa roliga finesser som tex att den kan brodera foton och andra bilder som man har på sin dator och så är det ju faktiskt sommar snart och massa av roligheter så som festivaler och konserter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0