Mer vild än tam.

Idag fick jag den bästa kommentaren på länge, en av mina kära kollegor vet att jag kan brusa upp över saker och ting men även hur envis jag är, då säger ha - Maja du är mer vild än tam. Det är en klockren kommentar och jag och Isak har skrattat gott åt den hela dagen. Som ni alla vet så är det aldrig kul att återberätta saker men i detta fall önskar jag att jag hade kunnat beskriva situationen för det var sjukt kul. Hade även lite dötid mellan samtalen och lyckades göra en kalender hem, Tobbe klagar alltid på att jag är dålig på att berätta saker och ting och tänkte nu att jag skulle bli bättre på de, gjorde därför en kalender som jag hängde upp hemma, absolut ingen avancerad men, men det blir vad man gör det till. Har även varit duktig och städat lite, får ju fin besök imorgon som består av Tina. Vad kul föresten att det var så många som tyckte till angående min tatuering och Tobbe kan känna sig nerröstad för alla röstade på min symaskin i Old School modell. Nu ska jag fortsätta att städa för att sedan gå och lägga mig i tid. Hej puss ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0