Måndag

Jag är så sur över att jag behöver sitta inne om dagarna när det är så här fint väder ute. Det kliar i kroppen och jag vill bara ut. Äntligen börjar det bli ljusare och varmare. Jo jag står och i valet och kvalet om jag ska på Rasslepunk eller Springbreak. Fördelen med Rasslepunk är att det är sjukt bra musik, bara massa O! och Punk, men fördelen med springbreak är ju att det är i Kalmar på skällby så det blir inte ett projekt att ta sig hem och jag behöver inte vakna upp med äckladskänsla över att inte ha en dusch i närheten . Så förmodligen blir det Palace Springbreak med Tobbe och Bob. Jag mins förra årets Springbreak, det var så sjukt varmt och jag brände mig riktigt rejält, och jag som aldrig bränner mig annars, ja jag säger då de, de misstaget ska jag inte göra i år. Jo förresten så fixade jag lite med Lemmys terrarier idag, jag drog dom första lagren med grön färg, ska göra det sista imorgon och sedan ska jag måla bergbakgrunden i en brun nyans. Jag vill bara att han ska få flytta in så att vi får ut det andra så det blir mer plast till oss alla. Nu ska jag göra mig lite te och lägga benen högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0