Lördagskväll

Ikväll har jag fått mycket gjort. Jag har klippt klorna på djuren, lagat mat och äntligen fått klart grundmönstret till Ebbas klänning. Snart börjar Robinson så det får man väll ta och titta på och se om det är något att ha. Tobbe är hos Danne så jag är helt själv ikväll. Det är faktisk skönt att bara vara själv och ta det lugnt. Jag har föresten planterat lite idag också. Blev lite tomatplaner tyvärr inte körsbärstomater men dessa frön ska jag införskaffa mig på onsdag när lönen är på kontot igen.


 


Kommentarer
Postat av: mamma

Va bra att mönstret är klart. Då kanske jag ska ta mig till Ikea och köpa lakansväv. Hoppas du har en härlig kväll.

2009-03-21 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0