God morgon

Är hemma idag från jobbet, känner mig bättre men fortfarande trött och seg i huvudet, snorig och täppt om vart annat. Vi skulle egentligen åkt till Sölve även denna helgen men så blir det inte, jag är inte på party humör just nu och Tobbe ä r inte heller på humör. Morgonen började bra något snorig men helt okej. Låg kvar i sängen ett tag och kollade på Mia och Klara, jag önskar att jag hade en vän som Tabita, då hade jag legat dubbelvikt av skratt rätt ofta tror jag, skönare karaktär får man leta efter. Tobbe åkte iväg för att ta bort stygnen i handen och kom tillbaka med mina favorit frallor, morotsbröd med solrosfrön mumms. Så vi tog en frukost framför tv:en med kaffe och macka medans vi kollade på en dokumentär. Det är en kvinna som gör massa olika dokumentärer och utsätter sig själv för tester, såg en dokumentär med henne om när hon inte duschade eller var i kontakt med vatten på 6 veckor, och denna gången skulle hon prova på att röka Marijuana/hasch under en månad och då se hur det påverkar henne. Hon gör rätt roliga dokumentärer faktiskt men jag fick rysningar av tanken på att inte tvätta sig på 6 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0