Ellos

Helgen har gått fort och har varit mycket lugn. Jag och Tobbe längtar nog lika mycket tills vi kan hämta Bob och vi hoppas båda att det ska vara så lite att göra på Tobbes jobb imorgon så han får gå hem och vi kan hämta Bob efter jag slutat jobba. Under dagen så har vi sysselsatt oss med att fixa lite färg till Lemmys terrarier samt fixat lite prylar till Bob. Vi mötte upp Pappa med familj på Kalmarlänsmuseum där Ebba jobbar extra i cafeterian. Elof var vild som vanligt och har nu kommit in i någon riddarperiod, han fyller ju snart 4 år och önskar sig en riddarrustning. När vi hade fikat klart så åkte vi till baronen (köpcenter) där Ellen skulle lämna igen lite kläder hon köpt medans jag köpte lite nytt, jag införskaffade mig ett par svarta tights och ett svart långt linne. Jag längtar sjukt mycket till våren och vill bara ha sol och fågelkvitter. Jag hoppas att det inte blir ett till bakslag utan att det bara blir ljusare och soligare nu. Jag längtar tills vi kan ligga på stranden eller jag snarare vid ett hundbad blir det ju nu när lille Bob är med oss. Jag längtar också tills min bikini och mina skor åter finns i lager på ellos så dom kan skicka mig dessa fina saker. Ska snart göra en ny beställning med lite fler skor och lite annat. Här har ni bilder på det jag beställt från Ellos

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0