Bitterheten Själv

Igår var jag bitterheten själv. Jag förlorade en aktion på tradera som jag så gärna så gärna ville vinna, det var en ljusrosa leksaks symaskin jag skulle lagt ett bud på 300 men sekunden innan så fu&%#ade min dator upp sig så jag inte kunde lägga något bud, jag tröstade mig genom att leta nya aktionen att buda på och hittade ett par glasögonbågar som jag ska sätta slipade solglas i. Inte nog med att jag Internet shoppade igår så gick jag och Topz en runda på stan och jag köpte mig ett par jeans och en marinblå och vitrandig kjol. Pratade med vår käraste Marcus över msn och jag tycker han borde flytta hem. Jag och Tobbe måste ta och planera in en Stockholms resa i vår när det är lite varmare. Jag vill bara ha sommar och sol. Har ju beställt en sjukt snygg bikini från Ellos, men beställde bara överdelen men kommer nog att skicka efter underdelen också, men överdelen kommer inte förens i slutet av maj, tusan också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

majset, jag är inte helt med känner jag. du beställde en överdel från ellos... skulle hönan vara bar menar du? tacksam för svar!

2009-03-09 @ 16:23:15
URL: http://orsaktillextas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0