Arbetsplats



Har varit en lugn och skön dag, jobbet gick smärtfritt. Efter jobbet åkte jag hem till min finaste man som stod och lagade mat till mig, blev köttfärssås och spagetti. Efter maten åkte vi till Bauhaus och handlade primer och schackrutig golvmatta. Tobbe ska förbereda terrariet imorgon med primern så vi sedan kan börja på bergbakgrunden. Den schackrutiga mattan skulle jag ha till mitt arbetsbord så jag får en lite mjukare yta när jag sporrar ut mönster. Har också gjort ett mönster till ett ljusbord idag som jag senare i veckan ska åka till pappa för att låna en såg för att ta ut delarna till ljusbordet. Det har börjat trilla in lite syjobb och det känns väldigt kul, just nu har jag två klänningar på gång, en av klänningarna är i och för sig till min lilla syster Ebba som snart tar studenten och den andra klänningen är en hemlis.

2009-03-02 @ 20:43:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elsa

Tilll mej!?

2009-03-02 @ 20:55:25
Postat av: Elsa

Till mej!?

2009-03-02 @ 20:55:46
Postat av: Ellen

Tjusigt bord tjejen!

2009-03-02 @ 22:33:27
Postat av: Hannaa

snyggt arbetsbord! Vaddå hemlis, ska du va speciellt fin för ngt snart? nyfiken. kram

2009-03-02 @ 22:47:15
URL: http://rockhannaa.blogg.se/
Postat av: Hannaa

Hej hej....

Jo jag tycker att bloggandet går fint, eller vad tycker du om min blogg...? Bloggar ju en hel del iaf (kanske inte om ngt super intressant men men)

Läser lite bloggar och spnt, bla din =)



By the way, har du ngn fin prickig (typ stuk 50tal) ngn kjol eller klänning man får låna i april när jag ska på crusing? kramar!

2009-03-03 @ 16:03:32
URL: http://rockhannaa.blogg.se/
Postat av: mamma

Ett sånt arbetsbord vill jag också ha, jättefint är det!

2009-03-03 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0