1

Morgonen började med en härligt frukost framför nyhets morgon, fil, pumpa kärnor, solrosfrön och lite honung på toppen är min nya favorit frukost. Jag tog bilen till jobbet idag då jag skulle åkt vidare till pappa och Anna för en spring en tur på stensö med Anna. Men regnet öste ner och haglet slog mot min panna så jag körde hem direkt, jag pratade med Anne efter hon slutat jobba och jag tror inte heller att Anna litade på vädret, varit sol och regn om vart annat. Men nu får jag lite dåligt samvete, hade verkligen velat ut och springa så jag hade kommit en lite bit på vägen att klara springa 5 km. Förresten så hade Tobbe städat hela lägenheten idag och han hade verkligen gjort jätte fint, vi började med maten och satte oss i soffan. Jag har också pratat med min pappa idag och då påminde han mig om att jag faktiskt hade en gammal cykel som stod borta vid min gamla lägenhet i Funkabo, så jag och Tobbe bestämde oss för att gå bort och hämta den. Den stod kvar och vi gick hemåt igen. Som tur är så har jag världens finaste kille som lagade den direkt, så nu har jag äntligen en cykel igen.

Dagens meny

Frukost: Fil med pumpa kärnor, solrosfrön och honung

Mellanmål: Bagel med philadelfiaost, skinka och grönsaker så klart

Lunch: Någon form av korvlåda med potatis, lök, tomat, falukorv med en sås av cream fraiche, senap, ketchup och majonnäs

Mellanmål: Wasa knäckebröd

Fika: En liten bit rulltårta

Kvällsmat: Pasta med pastasås på bacon, svamp, lök och paprika










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0