Spikmattan

Min mamma är för söt. när jag stod och lagade mat så ringde hon, vi småpratade och helt plötsligt säger hon ne men jag kommer hem till er, ja ha säger jag varför då, jo men jag bara gör de, Lasse jobbar ändå svarar hon. Jag blir ju helt nervös och tror att de har hänt något men icke hon jom men en present till mig. Först förstod jag inte varför jag fick paket, jag fyller inte år, har inte namnsdag och jag har inte tagit studenten. Men mamma hade köpt mig en present för att jag sydde Ebbas balklänning. I paketet så låg det en spikmatta, jag som hade tänkt mig att jag skulle köpa just en sådan. Super skönt och rogivande. Så tack älskade mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0