Sol bad och sten

Dagen började med att jag satte mig vid internet för att kolla present till Tobbe. Det slutade med att jag skattade för mig själv rätt gott. Det är så roligt när man ser någon som skrivit ett blogginlägg och man vet till 100% att det är riktat mot mig, jag känner inte personen och det gör mig verken till eller från om hon kommer tll Kalmar. Jag kan lova er och henne att jag gått vidare för länge sedan, och vill hon spendera sin sommar här är det klart att hon ska göra det, för Kalmar är en sjukt fin stad. Så snälla du släpp de, jag har annat i livet att lägga energi på.

Jo förresten så är det strand dags idag. Jag, Tobbe, Danne, Julia och så Bob och Elsa ska iväg till Öland och bada idag. Jag ska nog se till att få lite färg på Benen för det kan jag lova er att jag saknar. Och imorgon ska vi tälta Jag, Tina, Eddie. Julia, Tobbe, Danne, Elsa och Bob ska ut på Öland och tälta. 2 hundar, 2 barn och 3 "vuxna" hur ska detta gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0