rötjut och betapet

Idag var det välbehövd med helg. Jag har aldrig trott på att vädret kunnat påverka mig, men tydligen, sedan solen försvann och molnen kom fram så har jag varit helt snurrig och trött. Så tydligen kan vädret påverka mig. Jag blev glad idag på jobbet när jag kollade mig postfack, jag hade fått ett brev, och de är inte var dag man får brev av kunde vilket detta brev faktiskt gjorde. I brevet så stod det att han och hans fru var glada över att dom kommit till mig och att jag hjälp dom med deras ärende, han ville tacka för all hjälp då tidigare handläggare inte lyckats hjälpa honom. Det har hänt en gång innan att jag fått brev av kunder men förra gången så skickade faktisk kunden brevet hem till mig, viket känns lite läskigt, jätte trevlig kund på alla sätt och vis, även han ville tacka mig för min hjälp och skickade med ett presentkort på systembolaget på 100 kr, det är verkligen kul att göra kunder nöjda och glada. Men på tal om något helt annat så skulle jag och mamma ha sprungit på stensö idag men som dom senaste dagarna så har det regnat, och jag känner mig hemskt lat som inte ha rört mig på flera dagar mer än att cyklat och gått till jobbet. Jag ska också erkänna att jag längtar tills att jag får bra kondition för löpning.. Men imorgon gäller det och det är dags för en runda, så vi hoppas på bättre väder. Men efter jobbet så åkte jag ändå hem till mamma för att jag ville prova mammas spikmatta, jag låg dock inte så länge men jag tror verkligen det kan vara bra. Ellen var hemma hos mamma så vi planerade lite inför imorgon, Ellen fyller 25 ÅR och hon ska firas med pompa och stå. När jag kom hem lagade jag och hjärtat köttfärspaj, efter maten så spelade vi betaget.se , jag älskar betaget och tycker att fler folk borde roa sig med de istället för att festa och lalla runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0