Nationaldagen

Vilken intensiv dag. Tina och Eddie hämtade mig vid 09:30. Eddie skulle gradera i judon så vi bänkade oss bland alla andra stolta föräldrar och alla gråtande barn. Eddie intog position och gjorde bra ifrån sig. Efter uppvisningen så åkte vi vidare till stan, jag skulle köpa paket till min syster samt handla lite tills ikväll. Vi tog lite lunch på Mc Donalds medans vi väntade på att alla affärer skulle öppna. Jag tog någon ny grekisk sallad och en cola light. Affärerna öppnade vid 12:00 och jag skulle leta efter bland annat en jeansjacka, men letade i alla affärer utan resultat, vill ha en normal lång figursydd jacka i ljust jeans. Men icke. Hittade paket till Ellen så jag hoppas hon blir nöjd. Kom hem för ca en timma sedan, började koka revben som vi sedan ska grilla ikväll. Så nu ska jag snart slänga mig i duschen och fixa mig inför kvällen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0